با تو ام

.

.

.

های که سرریز شکوفه های گونه ات

بهار میشود

و دستانت آغاز جهان است

با تو ام ...

بی تاب تو ...

بی تابانه بخند ...

که خورشید از طلوع لبخند توآغاز میشود

نگاه کن

" خدا " همین جاست

حتی از دست های تو به من نزدیک تر ...

شب از چشمان تو شروع میشود

های ...

لختی نگاه کن

با تو ام ... که سکوت کرده ای

تماشا کن ...

تماشا کن ...

ببین ...

  که چه بی رحمانه زیبایی ...

.

.

.

 به قلم :... aramesh ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

saeed
ساعت13:08---3 تير 1392


saeed
ساعت13:08---3 تير 1392
آورین قشنگ بود

fereshteh
ساعت12:39---2 تير 1392
ابجی خیلی قشنگه....
به سلامتی اونی که سیگار نمیکشه
چون یه عمره داره از زندگی میکشه


shirin
ساعت18:40---27 خرداد 1392
aramesh!!!!!!!!!!!!پاسخ:عزیزم اسم دختره و من هم تصمیم ندارم بهت بخندم

زهرا
ساعت22:54---26 خرداد 1392
سلام !
زیبا بود!
راستی من خیلی وقته لینکت کردم و هر وقت وقت کنم بهت سر میزنم!
اگه دوس داشتی توام منو لینک کن!
بابای


shirin
ساعت14:49---26 خرداد 1392
salam khubi?are miam .ra30 esme to chie?man hanooz nemidoonamپاسخ:آرامشم دیگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







این ماه خیس ...
... aramesh ...
درباره وبلاگ

آرامشی برای همیشه ...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان in rah... و آدرس tabasomapa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. در صورت هر گونه اشکال در جعبه پیام مشکل خود را مطرح کنید





نويسندگان